وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا

یادم نمی رود که همه عزتم تویی
من پای سفره تو شدم محترم حسین ع
لطفی که کرده ای تو به من مادرم نکرد
ای مهربان تر از پدر و مادرم حسین ع ...

پیام های کوتاه
آخرین نظرات
جناب مستطاب حجة الاسلام آقای حاج شیخ حسین کرمی، فاضل ارجمند و مقیم بلده طیبه قم، برای حقیر نگاشته اند:
بسم الله الرحمن الرحیم، در تاریخ 25 محرم 1415 ، اینجانب طی تماس شفاهی که با جناب حجة الاسلام آقای خرازی مسئول حزب الله، فرزند آیت الله خرازی، جهت دریافت مقالاتشان راجع به کنترل جمعیت داشتم، فرمودند:
«این مقالات را به حزب الله واگذار کرده ام و دیگر در دست من نیست. این مقالات بسیار خوب بود و با تحقیقات و آماری دقیق نوشته شد. و من معتقد هستم که این طرح، یک نقشه استعماری و توطئه ابرقدرتها می باشد، و بی رابطه با آن جلسه ای که در اسرائیل جهت کنترل جمعیت کشورهای اسلامی، تشکیل شد، نمی باشد. مخصوصا این طرح زمانی در ایران به اجرا درآمد که چهار ماه بعد از آن نقشه ای بود که در اسرائیل، کنفرانس آن تشکیل گردید.»
و همچنین آقای خرازی فرمودند:« من با حضرت آیت الله خامنه ای ملاقاتی داشتم و ایشان فرمودند: من حدس می زنم که این یک نقشه خارجی باشد و با این امر موافق نیستم. و در ملاقاتی که با جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای رفسنجانی داشتم ایشان را راجع به خطر این امر گوشزد کردم؛  ایشان گفتند: این یک نظری است. و دیگر گفتاری نداشتند.»

کتاب رساله نکاحیه- کاهش جمعیت ضربه ای سهمگین بر پیکر مسلمین/تألیف حضرت علامه حاج سید محمدحسین حسینی طهرانی-ص 159
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی