وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا

یادم نمی رود که همه عزتم تویی
من پای سفره تو شدم محترم حسین ع
لطفی که کرده ای تو به من مادرم نکرد
ای مهربان تر از پدر و مادرم حسین ع ...

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

نرم افزار تربیت فرزند+دانلود

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۲۰ ب.ظ

حجم: 2.59 مگابایت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۴

نظرات  (۲)

سلام
این نرمافزرا مخصوص چی هست موبایل یا کامپیوتر

چطوری اجرا میشه من دانلود کردم

ممنون میشم اطلاع بدید از طریق وبلاگم
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۶:۳۴ سنگرزمانه
سلام

با تشکر از حضور در وبلاگ سنگرزمانه و ارائه جواب

ولی باز متاسفانه دانلود کردم اجرا نمیشه

از حال فشره خارج نمیشه با اینکه نرم افزرا فشرده ساز  (WinRAR) هم در کامپیوتر نصب هست

در صورت امکان راهنمایی بفرمایید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی